ONLINE HIDEGHÍVÁS TRÉNING 

Néha gondot jelent a kijutás?

Utálod a hideghívást?

Eleged van a kifogásokból?

Rosszul kezeled az elutasítást?

Nem fogom veled megszerettetni a hideghívást,

mert

nem kell, hogy szeresd, elég, ha csak jól tudod csinálni!

Mert…

Van úgy, hogy nem az ad el, aki ügyesebb, hanem aki hamarabb találkozik az ügyféllel?

10 éve tartok hideghívásos telefonos tréninget és számos eredményeket sikerült már elérni a programokon, ami sok száz ezer forintos jutalékot is eredményezett a résztvevők számára!

Íme, egy két kiváló értékesítő véleménye a programról:

Kedves János!

Nagyon köszönöm ezt a kiváló tréninget, bevallom szkeptikusan álltam hozzá, mert úgy voltam vele, nem hiszem, hogy valami újat tud nekem mondani bárki, hiszen ezt csinálom 10 éve. De, amit tőled kaptam páratlan. Kipróbáltam azóta működik minden. Már nem tudnak lerázni olyan könnyen, a telefonos szkriptem is egyedi lett, na és a kifogáskezelés módszer, amit mutattál nagyon jól működik. Természetesen ahogy mondtad, meg csináltam a házit, magamra szabtam azokat a mondatokat.

Sok tréningen voltam már, de ez volt eddig a legjobb, leghasznosabb! Köszönöm még egyszer!

Kiss Krisztina Budapest

Tisztelt Pacsek János!

Szerdán voltam hideghívás tréningen, ma sikerült eljutnom oda hogy telefonáljak. Idáig Pest megyei olcsó ingatlanokat hívtam, ma kipróbáltam 40-140 milliós házakat hívni. Még a kifogásig sem jutottam el sok esetben, de a kifogáskezelő technika segítségével, 10 ből 9 hez kaptam időpontot! Lehet elég volt önbizalom növelőnek!

Azt hiszem érdemes volt elmenni, ezért szeretném megköszönni.

További Sok sikert kívánok!

K Tamás;  Budapest 

Ezt tudnod kell:

A telefonálás az üzletkötői munka egyik legnehezebb, de elengedhetetlen és egyben legfontosabb része is. A telefonálás rutinszerű kell, hogy legyen minden értékesítő munkatárs életében.

Ez a tréning abban segít, hogy a meglévő ismereteket átismételjük és újabb ötletekkel, sikeres kifogáskezelésekkel gyakoroljuk a telefonos időpont egyeztetést.

 

Tréning tematikája:

1.) modul: Időpont egyeztetés (elmélet)

  • Az elutasítások,  NEM-ek és kudarcok valódi oka és kezelése.
  • Kilenc leggyakoribb hiba, amit időpont egyeztetésnél elkövetünk.
  • Telefonálási forgatókönyv tematikus felépítése.
  • Hideg hívás, ajánlásra hívás működő forgatókönyvek bemutatása.
  • Sikeres időpont egyeztetés szabályai.
  • Gyakorlat: saját szöveg írása

2.) modul: Kifogáskezelés

  • Mi a kifogás?
  • Valós és vélt kifogás.
  • Honnan tudom kideríteni mikor melyikkel, találkozom?
  • Kifogás kezelés alapvető szabályai.
  • Nyugtázás az értékesítő elengedhetetlen fegyvere.
  • Összes szóba jöhető kifogás összeírása.
  • Összes szóba jöhető kifogás kezelése (működő, kipróbált módszerek)
  • Valós kifogások kezelése.

3.) modul: Gyakorlás (élő adásban a trénerrel) 

  • Én fogok ügyfélszerepben nehéz ügyfelet játszani és a tréning részvevőjének kell velem időpontot egyeztetni a tanultak alapján!
  • Minden részvevőre sor kerül, mert át kell ültessük a gyakorlatba a tanultakat.

Egyet megígérek, nem foglak szakkönyvekből összeollózott elméleti tananyaggal untatni, nem lesz agitálós, motivációs tréning. Helyette az életből vett példákkal, csak gyakorlatias működő ötletekkel foglak gazdaggá tenni!

Mikor és hol lesz a program?

Egy zárt facebook csoportban amit a jelentkezés után küldök el.

Időpont: 2020.06.02 (kedd)
Kezdés: 09.00    Várható befejezés: 14.00
 
Részvételi díj: 12 500 Ft

 

Értékesítők fejlesztése csoport tagoknak:

 9 900 Ft

Jelentkezés:

12 + 12 =

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás