Ügyfélszerző Tréning

Ügyfélszerző Tréning

Szeretnél több ügyfelet?

 

Szeretnél nem csak a hideghívásra hagyatkozni?

 

Több szerződésre és több bevételre van szüksége?

 

Tematika: 

1; modul:

  • felvezetés
  • miért jött létre ez a program; mi a célja
  • mit fogunk csinálni
  • ügyfélszerző csatornák

Itt beszélek arról, hogyan miért kell okozónak lenni abban, hogy ne csak egy – két ügyfélszerző csatornát működtessünk!  

2; modul:

  • oktatás (ajánlás kérés a tárgyaláson)
  • gyakorlati feladatot adok ki ezzel kapcsolatban

Itt 5db ajánláskérő módszert – tippet – technikát fogok megmutatni, amit a tárgyalásokon fogsz tudni használni és fogsz kapni ajánlásokat!

 3; modul:

  • oktatás (ajánlás kérés már meglévő elégedett ügyfelektől, nem tárgyaláson)
  • azonnali feladatot adok a szünetre a témával kapcsolatban!

Itt egy konkrét telefonos forgatókönyvet mutatok, amit azonnal ki is kell próbálni. (a legkönnyebb feladat ezen a napon)

 4; modul:

  • oktatás (ajánlás kérés ismerőstől, nem tárgyaláson)

Itt egy konkrét beszélgetést mutatok, amit személyesen érdemes csinálni, ha valaki találkozik ismerősökkel. (nem tolakodó – nem nyomulás – nem erőszakos -könnyed és laza beszélgetést mutatok, ennek a forgatókönyvét)

  5; modul:

  • hogyan válj ajánlhatóvá
  • nem elég ajánláskérő módszereket tudni, hanem ajánlhatóvá kell válni
  • irányelvek – szabályok
  • a bizalom építés módszertana

Ennél a résznél a tudatos bizalom kiépítéséről beszélünk, konkrét ötleteket adok sok esetben ügyfél típusonként!

  6; modul:

  • újabb ügyfélszerző csatorna (hideghívás) de ez nem a klasszikus hideghívás hanem több lépcsős megkeresés amibe igényfelmérés is be van építve.
  • mutatok ehhez a módszerhez telefonos szkriptet
  • Kifogás kezelés (oktatás és gyakorlás)

Itt a legfontosabb működő telefonos szkriptekről beszélek és adok oda (kinyomtatva előre a számukra) továbbá a legfontosabb tudással foglak felfegyverezni a kifogáskezeléssel, amit be is gyakorolunk.

  7; modul:  

  • újabb ügyfélszerző csatorna: e-mailes – Messengerbe – írásos megkeresés.

Ennél a résznél fogunk arról beszélni, hogy ha valaki először szeretne egy üzenetet küldeni vagy e-mailt szeretne küldeni a leendő ügyfélnek akkor mit és hogyan írjon! Ez a telefonos megkeresés előszobája én ezt így szoktam tanítani, mert az üzenet elküldése után fel kell hívni az ügyfelet, de máshogy, mint a hideg hívásnál. Tehát ezzel a módszerrel melegítjük a hívást, na jó, de hogyan? Erről szól ez a rész!

8; modul:

  • összegzés
  • ügyfélszerző csatornák életbe tartása
  • fegyelmezett munkavégzés
  • mi az igazi verseny előny
  • mit kell innentől minden héten csinálni

VÉGE

Ahogy ez látszik a program igen intenzív és gyakorlatias! Azonnali konkrét módszereket fogsz kapni területenként az ügyfélszerzésre. Sőt már a tréningen is ki próbálnak a sok átadott ötletből egy kellemes azonnali eredményt hozó módszert!

 

Mikor lesz a képzés?

2021.09. 29.

Kezdés 09.00  Várható befejezés: 16.00

Hol lesz a képzés?

Hotel Classic, 1118 Budapest, Zólyomi u. 6.

   weboldal: https://classichotel.hu/hu/kapcsolat/

A parkolás ingyenes! 

 

Mennyibe kerül a képzés?

A tréning ára: 14 900 Ft / Fő

 

Minden résztvevő ajándék online tréninget kap ajándékba,

aminek az értéke: 14 900 Ft.

Illetve a jelentkezők közül 3 főnek vissza adom az árát a képzésnek, lehet te leszel a szerencsés!

Hogyan tudsz jelentkezni?

Erre az emailcímre , pacsek.janos@outlook.hu, írd meg a neved – telefonszámod és a számlázási címed és azt hogy milyen szegmensben értékesítesz!

Utána Én felveszem veled a kapcsolatot! 

 

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás