Szeretnél több ügyfelet?
Szeretnél nem csak a hideghívásra hagyatkozni?
Több szerződésre és több bevételre van szüksége?
Tematika:
1; modul:
- felvezetés
- miért jött létre ez a program; mi a célja
- mit fogunk csinálni
- ügyfélszerző csatornák
Itt beszélek arról, hogyan miért kell okozónak lenni abban, hogy ne csak egy – két ügyfélszerző csatornát működtessünk!
2; modul:
- oktatás (ajánlás kérés a tárgyaláson)
- gyakorlati feladatot adok ki ezzel kapcsolatban
Itt 5db ajánláskérő módszert – tippet – technikát fogok megmutatni, amit a tárgyalásokon fogsz tudni használni és fogsz kapni ajánlásokat!
3; modul:
- oktatás (ajánlás kérés már meglévő elégedett ügyfelektől, nem tárgyaláson)
- azonnali feladatot adok a szünetre a témával kapcsolatban!
Itt egy konkrét telefonos forgatókönyvet mutatok, amit azonnal ki is kell próbálni. (a legkönnyebb feladat ezen a napon)
4; modul:
- oktatás (ajánlás kérés ismerőstől, nem tárgyaláson)
Itt egy konkrét beszélgetést mutatok, amit személyesen érdemes csinálni, ha valaki találkozik ismerősökkel. (nem tolakodó – nem nyomulás – nem erőszakos -könnyed és laza beszélgetést mutatok, ennek a forgatókönyvét)
5; modul:
- hogyan válj ajánlhatóvá
- nem elég ajánláskérő módszereket tudni, hanem ajánlhatóvá kell válni
- irányelvek – szabályok
- a bizalom építés módszertana
Ennél a résznél a tudatos bizalom kiépítéséről beszélünk, konkrét ötleteket adok sok esetben ügyfél típusonként!
6; modul:
- újabb ügyfélszerző csatorna (hideghívás) de ez nem a klasszikus hideghívás hanem több lépcsős megkeresés amibe igényfelmérés is be van építve.
- mutatok ehhez a módszerhez telefonos szkriptet
- Kifogás kezelés (oktatás és gyakorlás)
Itt a legfontosabb működő telefonos szkriptekről beszélek és adok oda (kinyomtatva előre a számukra) továbbá a legfontosabb tudással foglak felfegyverezni a kifogáskezeléssel, amit be is gyakorolunk.
7; modul:
- újabb ügyfélszerző csatorna: e-mailes – Messengerbe – írásos megkeresés.
Ennél a résznél fogunk arról beszélni, hogy ha valaki először szeretne egy üzenetet küldeni vagy e-mailt szeretne küldeni a leendő ügyfélnek akkor mit és hogyan írjon! Ez a telefonos megkeresés előszobája én ezt így szoktam tanítani, mert az üzenet elküldése után fel kell hívni az ügyfelet, de máshogy, mint a hideg hívásnál. Tehát ezzel a módszerrel melegítjük a hívást, na jó, de hogyan? Erről szól ez a rész!
8; modul:
- összegzés
- ügyfélszerző csatornák életbe tartása
- fegyelmezett munkavégzés
- mi az igazi verseny előny
- mit kell innentől minden héten csinálni
VÉGE
Ahogy ez látszik a program igen intenzív és gyakorlatias! Azonnali konkrét módszereket fogsz kapni területenként az ügyfélszerzésre. Sőt már a tréningen is ki próbálnak a sok átadott ötletből egy kellemes azonnali eredményt hozó módszert!
Mikor lesz a képzés?
2021.09. 29.
Kezdés 09.00 Várható befejezés: 16.00
Hol lesz a képzés?
Hotel Classic, 1118 Budapest, Zólyomi u. 6.
weboldal: https://classichotel.hu/hu/kapcsolat/
A parkolás ingyenes!
Mennyibe kerül a képzés?
A tréning ára: 14 900 Ft / Fő
Minden résztvevő ajándék online tréninget kap ajándékba,
aminek az értéke: 14 900 Ft.
Illetve a jelentkezők közül 3 főnek vissza adom az árát a képzésnek, lehet te leszel a szerencsés!
Hogyan tudsz jelentkezni?
Erre az emailcímre , pacsek.janos@outlook.hu, írd meg a neved – telefonszámod és a számlázási címed és azt hogy milyen szegmensben értékesítesz!
Utána Én felveszem veled a kapcsolatot!
Legutóbbi hozzászólások