Mielőtt elmennél bármilyen hideghívás tréningre,

nézd meg ezt a videót!!!

Mutatok pár szempontot, amit mindenképpen vizsgálj meg, nehogy úgy járj mint nagyon sokan!

Gyere és győződj meg saját magad arról amiben a videóban beszéltem!

Összefoglalva:

1; Mennyien lesztek a tréningen vagy előadáson! Nem mindegy!

Győződj meg róla, hogy mekkora létszám várható. Sokan kérdezték tőlem, hogy „János nálad mennyien vannak a tréningen, amikor hideghívást oktatsz?” Kérdeztem, hogy „miért?” A válasz: „Voltam egy képzésen ahol kb. 100-an voltunk, jó volt, jó volt, de azt vártam volna, hogy többet foglalkoznak a saját területemen lévő kifogásokkal, meg velem. De a hangulat jó volt” Nos, nagyon is igaza volt. Én ezért nem engedem 12 maximum 15 fő felé a programot, mert így tudok csak mindenkire olyan szinten odafigyelni, hogy ha kell, mindenki speciális kifogásaival foglalkozzak. Továbbá amikor a résztevők területeiből felkészülök, így minden területre (ingatlan, biztosítás, szolgáltatás, marketing, befektetés..stb) írok 3-4 működő telefonos bejelentkező szöveget, illetve a azon a területen kapható kifogások kezeléséből készülök fel, kulcsmondatokkal. Ez nem egy általános hideghívás tréning, amit mindenhova el lehet adni.  A hideghívás tréningen csak kis létszámban lehet igazán hatékonyságot növelni.

 

 

2; Mit fognak veled gyakoroltatni!

 

Igen, nézd meg a pontos tematikát, ne dőlj be a marketingnek. Vannak hideghívó programok, ahol a szövegírásra teszik a legtöbb figyelmet és azt gyakoroltatják orvérzésig több trénerrel is akár.  Nos, aki csinálja a hideghívást az pontosan tudja, hogy nem azért fogsz időpontot kapni, mert van egy jó szöveged, mert az esetek 80%-ban nem jutsz el addig, hogy végig mond. Mert az ügyfél, amikor meghallja, milyen cégtől hívod, vagy meghallja, hogy biztosító, vagy ingatlanos, vagy tréning cég, vagy céged nevét. stb. Azonnal bele vág a szavadba, kizökkent, át veszi az irányítást (vagy hát át akarja) és azonnal le akar rázni. Na, ebben a pillanatban kell, valamit jól csinálj. Itt dől el a hideghívás hatékonysága, hogy itt milyen kommunikációs fegyverekkel, eszközökkel rendelkezel.  Erre kell a hideghívókat megtanítani és ezt kell gyakoroltatni, hogy hogyan tudsz értékes másodperceket szerezni. Majd jön a kifogás kezelés,amit profin kell csinálnod, mert azon fog múlni kapsz e időpontot. Ezen múlik a sikeresség. A kifogás kezelés tudása adja a magabiztosságot ehhez a munkához.

 

 

3; Milyen gyakorlatok lesznek a tréningen.

Igen, ezt is a tematika árulja el, nem a „vetítés” egy pár órás elméleti oktatás ezen a területen, édes kevés. Maximum a lelkesedésed fog az egekbe szökni, egy pár hétre. De előbb utóbb vissza áll minden a régibe. Tapasztalatból mondom, hogy ha 12-15 főt becsületesen gyakoroltatni akarok, az legalább 8 óra. Illetve nálam a tréningen, sokszor telefonálunk, felvesszük a hívásokat és vissza hallgatjuk, kielemezzük. Mindenki ráismer mi az erőssége, de arra is min kell finomhangolnia. Továbbá kipróbáljuk azonnal azt a kifogáskezelő technikát és kifogáskezeléseket, már azonnal telefonon. E nélkül, a tréning után nem lépsz ki a komfortzónádból, én azt megoldom a tréningen.

 

 

 

4; Ki a tréner!

Olyan sok értékesítési tréner van, akik nagyon ügyesek és érdemes tőlük tanulni, ez kétségtelen. De ebben a témában igen is van egy fontos szempont. Csak tanítja vagy csinálja is vagy csak tanítja, de soha nem csinálta. Vagy csinálta, de annak legalább 100 éve. Rengeteg ilyen van. Pa: 10 éve más kifogásokkal találkoztak az ingatlanosok és más kifogással találják szembe magukat ma, mert a piac megváltozott. Én ezért a mai napig hívok hideget. Miért? Mert sokszor a cégek, akik elhívnak, hogy tartsak nekik egy hideghívó tréninget, velük meg tudom beszélni, hogy ha vége a képzésnek, legyen lehetőségem nekem telefonáltatni a csapatot. Egy fél napot kérek, és ebből vagy három alkalmat. Ezen a napon együtt hívunk hideget, csoportosan és egyeztetünk időpontot, nem keveset. Azzal a módszerrel, azzal a kifogáskezeléssel, amit én oktatok. Továbbá, itt Én is telefonálok az értékesítőkkel. Bizonyítom, hogy amit tanítok, az működik is. Ezért soha nem esik a telefonálásból. Továbbá régen volt idő, amikor a megélhetésem múlott ezen. Szóval olyantól tanulj, aki gyakorlott szakember ezen a területen, és ha oda adod neki a telefont, akkor magabiztosan meg is mutatja, a hogyant.

 

 

 

Sok csalódott üzletkötővel találkozom, akik elmentek egy tréningre, és nem azt kapták, amit kellett volna.

Te ne járj így.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás